*****************

Sinoc sam bila na proslavi rodjendana InfoBara, bilo je ok, nije bilo pretjerano puno raje ali drustvo sa kojim sam bila je super tako da smo se fino zabavili i malo proveli. Ali ja ne bi bila ja da nisam poslije toga otisla na kafu u drugi kafic.
Prijateljica i ja krenemo i posto su na C. Vili napravili onaj novi most i nemoze se proci u onu malu ulicicu jer je sad zabrana, skontam da mi je onda najbolje proci onom ulicom pored Tite. Fino ja na Malti skrenem i udjem u ulicu i govorim samo da ne naidje neko iz suprotnog pravca jer je suvise usko da se pjesak i auto mimoidju, a ne dva auta.
Sve ide po planu i taman da skrenem za onaj cosak naidju drotovi u autu. Umjesto da se oni vrate jer im je sire i lakse, oni stali i cekaju da se ja pomjerim. Sta cu drugo nego u rikverc i negdje sa strane stati da se mozemo mimoici. Stanem ja, a pored mene drotovi stoje i vidim da su smislili da izadju i vjerovatno da me kazne sto idem bas tuda. Znam da nema zabrana i da raje regularno idu tom cestom, ali … drot je drot. Taman se oni nameracili da izadju iz auta, uzimaju svoju opremu kad iza njih se pojavi drugi auto i onemoguci im da izadju i sta ce drot drugo nego krenuti dalje.
A ja na gas pa pravac u drugu kafanu.

3 komentara

Komentariši