**********

Imam osjecaj da me nije bilo na blogu milion godina.
Prvo je zub poceo da boli, na kraju se to pretvorilo u glavobolju sa zuboboljom. Posto nije vise bilo sigurno sta je u pitanju, odem ja na ORL da vidim da nije slucajno upala uha posto me je i uho bolilo u neka doba i cika doktor kaze nije upala uha nego se upalio neki zivac i zato me boli pola glave. Nikad me u zivotu nije bolila samo jedna polovina glave, desna strana skroz ok a lijeva otpada, da sam ikako mogla odsjekla bi je.
Dobijem da pijem Voltaren, koji je smirio tu upalu i napokon izadje na vidjelo od cega je sve ovo krenulo. Ipak je bio u pitanju zub koji je napokon poceo da boli i na dodir. Danas je krenulo kanalsko lijecenje. Al’ cu ja da se napatim sa ovim.
U medjuvremenu na poslu zivi urnebes, posla preko glave. Popisi registratore, sredi dokumentaciju, uradi inventurnu lisu, rezervisi karte, uradi ovo, uradi ono. Ni sama nisam znala sta radim i kojim redom.
Sljedece sedmice cu se jos malo pozabaviti na poslu i onda poslije sest godina rada cu se ubrojiti medju nezaposlene u ovoj nasoj drzavi, jedino ako u roku od 7 dana ne uleti neki novi posao.
Ako i ne nadjem odma posao moci cu makar malo da se odmorim, jer mi je potreban odmor.

1 komentar

Komentariši